0 - 4

match resultatet är inte något att skryta äver, men måste verkligen skryta över vårat lag! vi kämpade var och en, och gav allt ända in i det sista. vi hade varken veronica, erika, jossan eller lovisa(våran målvakt) med oss. och anna stod i mål, som inte ens är en fotbollsmålvakt, henne måste jag ge lite extra creed till. hon var verkligen super bra!:) våran ny andra-målvakt kanske? haha. jag spelade back, brukar vanligtvis inte göra det. men det var kul match, och är faktiskt stolt över våran lag insats:) nu blir det nog filmmys med min andreas! saknar honom nu, ska be honom snällt om han kanske kan massera mig lite :$ haha! är helt slut i kroppen efter matchen. imorgon ska jag till stan, byta lite saker så köper jag  säkert med något hem:) brukar inte kunna hålla fingrarana borta! aja thats it!

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0