dag för dag

kursen igår gick förvånandesvärt snabbare än jag trodde, men det var fortfarande drygt! alla tyckte säkert att det var riktigt ovärt, men jag tyckte ändå det var en rätt bra kurs:) nu känner jag mig lite säkrare iaf. efter kursen åkte jag hem till addes mamma och kollade på hästen dom hade köpt, och den var verkligen hur fin som hellst.

nu har jag precis gjort mig klar, så kommer joseine snart så åker vi till emma:) linnea kommer även. skönt att träffa dom nu innan skolan och allt, känns som man inte kommer hinna ses lika mycket när skolan drar igång. nej nu måste jag kila,







puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss & kram och KÄRLEK !!!

2010-11-27 @ 00:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0