en utsliten nathalie!!

hur precis kommit upp ur duchen, har varit på årets första handbolls inomhus träning!:) och det kändes underbart, skönt att vara igång igen. för det är den roligast sporten som finns! seriöst:) det blev lite spel, och sista 30 minuterna var fys. RIKTIGT HÅRD FYS!!!! mina ben skakade verkligen. vi körde något som hette, benknäckaren eller något sånt? och det var det värsta jag varit med om. man verkligen kändes mjölksyra i hela benen ända ner till fossingarna:) haha. antingen är det jag som är så otroligt dåligt tränad, eller så var det så jobbigt?! haha. när jag kom hem så kom grannarna förbi en sväng, så jag hälsade på den lilla skroten. som är en månad idag! hur söt som hellst. nej men nu måste jag bädda sängen, har inga lakarn osv i, så sen blir det att hoppa i säng.
 


puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0