första skoldagen

steg upp runt halv sju imorse för att göra mig iordning inför skolstarten. först kom vi dit, och blev uppropade i aulan. sen gick vi iväg med klassen till ett enskillt klassrum o pratade om allt & inget. sen hade vi en liten break därefter gick vi till salongen och kollade lite inne i den, och det verkade jätte bra och rolig! känner verkligen att jag har valt rätt linje, en praktisk. är så trött på skolan så det finns inte!! klassen verkade oxå jätte bra, och den är jag super nöjd med. många fina flickor:) hehe. när vi slutade så åkte vi in till stan o mötte upp alla mina älsklings brudar, så gick vi och fikade!:) det var jätte mysigt! pratade om allt som hade hänt under dagen osv.. tog bussen hem runt tre? och var hemma runt fyra. så nu sitter jag och funderar på oim jag ska gå på handbolls träningen och fotbollsträning, eller om jag bara går på handbollen. är sjukt trött på fotboll för tillfället! aja. nu ska jag vila en stund,




puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid mys mer er! <3

2009-08-20 @ 17:14:55
Postat av: Anonym

fin gumman! :)

2009-08-20 @ 17:20:59
URL: http://alixrose.blogg.se/
Postat av: emma

bäst! :)<3

2009-08-20 @ 17:51:28
Postat av: Anonym

va heter din kille han är snyggast i världen han :)

2009-08-25 @ 16:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0