frölunda - färjestad

matchen igår var faktiskt ganska jämn, slutade med 3-1 till färjestad. efter matchen åkte vi hem och spelade lite kort, och i sin vanliga ordning vann ju stefan! idag tänkte jag att jag kanske skulle kunna få sova ut lite, men nej såklart inte haha. så runt nio låg andreas vaken och vred o vände sig, så då vaknade jag med. då var det bbar att gå upp.. runt elva så åkte jag ner till andreas mamma och red på deras nya häst, det var kul:) men om jag känner mig själv rätt, så är jag nog inte någon hästtjej. ikväll blir det även kräftskiva!:) skaldjur<3 nathalie! så ska snart hoppa in i duschen och gör mig iordning för ikväll:)





frölunda<3






gårdagen outfit: leggins - linne - cardigan:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snyggt och du är jättefin med uppsatt hår i hästsvans!

2010-11-21 @ 20:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0