längtar som en dåre! inte så länge kvar..

satt just precis och funderade på varför jag sparar pengar, och givetvis är det ju för en utomlans resa men mina brudar!;) jag längtar som bara den, nu helt plötsligt. måste samlas snart nu alla och bestämma om allt mellan himmel och jord.. det kändes bara som ett sug liksom. sommaren är ju påväg bort och hösten har minst sagt snarare kommit. och jag vill bara til varm varmt varmt! har börjat fundera lite på vart vi ska oså:) längtar!! kommer på ur mysigt, och inte minst hel galet kul:)




puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer det verkligen bli, galet kul! :D:D:D längtar verkligen :D

2009-08-23 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0