livs njutaren nr 1

jag njuter så! just nu är jag inne i en sån där bra period som man kan ha ibland:) och det är så underbart! man träffar ny  kompisar, har det bra på fritiden. ja allt bara stämmer liksom. det är så underbart!<3





har inte berättat så mycket om den nya skolan oså men vet inte riktigt vad jag ska säga. men jag kan ju börja med att jag STOR trivs, och har fått en hel skön klass:) träffat massor av underbara tjejer. känns som när man är en klass med bara tjejer så kommer alla rätt nära varnadra:) vilket jag tycker är väldigt bra, för det gör ju även så att man triva i skolan osv:) skolan i sig är oxå väldigt bra! jag tycker det iaf, maten är ingen höjdare men so what liksom? det är inte maten man väljer skola efter, haha! jag har fått två hel sköna mentorer: Heléne Axelsson & Eva Bennis.. känns som jag vet hälften av deras liv redan, efter bara några dagar. bara för vi pratar så mycket om allt och inget:)

jag är oxå nöjd med schemat:) hur soft som helst! ons & fre är bara YÄ(=yrkes ämne) hela dagen och det har vi givetvis i salongen. vilket jag tycker är super kul att vara i.. slutar rätt tidigt varje dag oså. dessutom ska vi redan ha apu, jag har valt att praktisera på soda. bästa frisör salongen som finns! älskar den. så ball;)


puss&kram!


Kommentarer
Postat av: josefin

Bennis, så jävla bäst :D

2009-08-26 @ 11:49:01
URL: http://jharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0