me likes!

nu har jag kommit hem efter en runda på stan, fick mig att några bra saker. skor+linne(lägger upp bild på det senare), och sen köpte mamma hanbollsskor, block, penna, sudd och jag vet inte allt vad det var:) massa saker till skolan iaf. skönt att man slipper köpa sånt själv, finns inget tråkigare! var väl hemma runt 4-5 någon gång tänker jag. då fick jag ta och plocka irodning på rummet som liknade ett bombnedslag!





nu sitter jag mest och väntar på andreas, ska klippa honom lite till. han ville det, men det är ju bara bra för mig, lite extra träning! efter det så blir vi chafförer till hans bror, han ska till stan. sen blir det mys&film skulle jag tro.
ska försöka få med honom till stan imorgon, tror inte det är så enkelt. men det återstår att se! ska iaf bättra på brännan imorgon, hemskt att se sig själv som blekast i sverige som jag är just för tillfället!  

puss&kram!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gonna dream about you all night long !!!!!!

2010-11-27 @ 01:19:42
Postat av: Anonym

I am going to bed right now and I am gonna fantasise about you now and in the morning when I wake up !!! How about that !!!

2010-11-28 @ 04:21:35
Postat av: Anonym

Du är otroligt fin här ! Det är annars också i och för sig !

2010-11-28 @ 14:27:50
Postat av: Anonym

Fantiserar om DIG nu !!!

2010-12-11 @ 14:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0