myspys på stan

idag var jag i stan med linnea, blev endel shopping. alltid lika kul:) älskar KLÄDER<3 blev inte så mycket, men blev lite iaf, hehe:) har precis kommit hem och såka snart iväg på lyft i badhuset. skönt att prova på ny sorts träning. imorgon börjar handbollen med, tre pass i veckan inomhus. skönt! har verkligen längtat efter handbollen.. fast kan inte gå imorgon :/ ska på övningskörs kurs, på tingvalla. 3 timmar lång kurs! gud vad jag ser fram emot det, inte!!! hha, men skönt ändå, att få börja köra. och på onsdag blir det spinning i badhuset 45 minuter!:) kommer jag orka? neaj kanske inte:o haha! aja lägger upp bilderna på sakerna jag köpte idag..

her it come! :




väska - väskan 429:- (mamsis betalade)




cardigans - gina tricot 199:-




puma skor - stadium 599:-


puss&kram!


Kommentarer
Postat av: jossssssssssa

du har köpt väskan i 15huset va? :) för jag köpte en annan där ;) hah love you

2009-08-18 @ 22:13:58
Postat av: svar på tal!

nej´det gjorde jag inte:) aha okej<3 love you to..

2009-08-19 @ 11:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0