njuter av söndagen!

det är söndag, och det är underbart! har inte ens panik att det är skola imorgon. längtar till&med!:) förr hade man panik jämt när det var söndag, men nu för tiden njuter jag! det enda som är jobbigt, är att gå upp tidigt. men man vänjer sig väl med tiden. idag gick jag upp runt tolv-ett någon gång och käka frulle. finns inget bättre än rostat på morgonen, får typ inte ner något annat. har sjukt svårt att käka när jag är nyvaken. efter den ljuvliga frukosten tog jag och andreas en promenad med hans mammas hund, det var faktiskt skönt.  synd att inte det fina vädret kan hålla i längre bara, det känns även att hösten har kommit. det är inte speciellt varmt ute? var hemma runt två någon gång, då klippte jag både adde och pappa. blev faktiskt väldigt nöjd, speciellt med addes frisyr:) tror faktiskt han med blev ganska nöjd iaf.


sen bjöd mamma på mat, klyftpotatis, fläskfile och kantarellsås. inga fel!♥ sen var det dags att bättra på brännan lite mera, är hur blek som hellst just nu. inte så kul att gå runt och se ut som ett lik, dessutom så känner man sig freshare efter man har fått sig lite färg:) nu vet jag inte riktigt vad det blir, duchen väntar iaf. sen blir det eventuellt filmmys med adde, simon & älsklings jossis!<3



puss&kram!


Kommentarer
Postat av: josefine

får göras om, alltid lika trevligt & se på film med er, sötnos <3

2009-08-31 @ 13:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0