shopping!

blev stan med emma idag:) väldigt skönt att komma in igen, var ett tag sen. linnea kom även in och gick med oss. självklart inhandlade jag massa saker:) lägger strax upp några bilder på lite av sakerna. ska snart ta mig en snabbdusch sen blir det väl att träffa brudarna igen, vi tänkte ha lite film mys<3 blir nog inte så himla mycket mera idag skulle jag tro? har match imorgon mot norrstrand, och vi har ingen ordinarie målvakt? gaaaah. panik!!! men hoppas det löser sig vilket fall. ligger faktiskt väldigt bra med i serien, så skulle inte göra så jätte mycket om vi inte vinner imorgon. men man hoppas ju alltid på det bästa!! 
 

några av sakerna, jag inhandlade idag!



cardingans - gina tricot 199:-


legginsen, gina 99:-
leggins - gina tricot 99:-



skor - stadium 199:-


billigt och bra!!!:)



puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0