tjänat pengar!

började dagen med att åka till mig gammel mormor, hjälpte henne med att städa:) snäll som jag är. tog mig ca. 1 1/2 timma, och fick ihop en summa på 200 kronor. inte illa va?;) sen kom jag hem, satte mig en stund vid datorn. sen förljde jag med emma och linnea till affären, vi handlade kräftor tills imorgon:) då det blir myspys med tjejerna ute i stugan. kommer bli en hel del deep talk and a lot of other girlstuff;) mummsis. snart ska jag och andreas, åke ut till stugan och mysa helt för oss själva.;) behöver få vara ifred ibland! så anar att det inte blir så mycket mera idag, om det är vart i vattnet så tror jag kanske att jag tar mig ett litet dopp:) men då ska det vara litet! hihi.;D

puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir deep talk och mycket mer ;) mums!

2009-08-12 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0