underbart att gå gymnasiet!

det är så roligt att gå gymnasie, uräkt men helt ärligt! jag var så himla skoltrött innan så trodde jag aldirg skulle palla gymnasiet. men det är så himla mycket roligare än grundskolan. det är liksom ändå ett val man har gjort själv, ett val till något man är intresserad av. det är så roligt att vakna på morgonen och känna att det ska bli roligt att åka till skolan. visst det kanske bara är nu i början, men a vi får se med tiden.
idag har vi umgåtts med frisör tvåorna hela dagen, och det har varit super bra! har lärt mig jätte mycket faktiskt. vi fick prova på att klippa, fläta, permanenta och "rulla" hår. och det var faktiskt jättekul. det var väldigt läroirikt iaf, typ hur man ska hålla saxen osv:) efter skolan, blev det en sväng på stan. men mina två elskisar:* emma & syster. det blev dock bara en tröja, men det är alltid något. vi fikade även, och det blev en chai latte för mig. så nu har jag verkligen blivit kär! det bara smakar jul i hela munnen. mmmm! kom hem runt fyra, så väntar på att mamma kommer hem. då blir det tacos. mm, så gott!



fick lönen idag med, inget att klaga på:) så imorgon blir det ännu mera shopping. fast måste spara lite med. jag och älsklingen pratade på att gå ut och käka imorgon med, mysigt. om inte han skulle ut med, då blir det alfis. bästa resturangen i stan, helt seriöst! är typ kär i deras kött. haha:) allt jag hade på hjärtat

puss&kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0