så barnsligt!



jag satt just och kollade på en repris på Paris Hiltons program my new bbf, och då slog mig verkligen tanken. hur barnsligt är det inte, bara för att hon är känd ska hon ha ett program om att hitta en bra kompis? precis som om inte alla som söker bara vill bli kända? för vi säger t.ex. om jag skulle starta ett sånt program, så skulle jag ju bli till åtlöje? ofta folk skickar in och vill bli kompis med mig då. dom skulle bara skämmas att vara med. för ingen chansar ju bara a den vill jag bli bästa kompis med fast man inte ens har träffat varandra?  såklart har en viss stor bloggare naturligtvis härmat. nej det är faktiskt så barnsligt:) haha.  







herregud...

pusskram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig helt, haha ;)

2009-08-13 @ 12:51:02
Postat av: Linnea

Jag håller faktist inte med dig natha, paris bff är ett utav de bästa serierna jag sett, förstår inte hur du kan klaga på det... My new bff is the best!!! <3

2009-08-13 @ 13:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0