första riktigt skoldagen!

dagen började ju jätte bra gick upp 05.30 för min käraste skulle köra hem mig så jag kunde göra mig iordning oså. men så missade jag ändå sju bussen. så fick ta kvart i åtta bussen, men det var bara bra! för då har jag lärt mig till nästa gång att jag kan ta den, och ändå hinner med utan stress. så slipper jag sitta och dryga inne i stan med. så det var ju skönt! började själva lektionerna idag med, det var inte alls farligt ju. har bara 3-4 kurser, skönt ändå, så kan man lägga all energi på dom, istället för 15 kurser ungefär? så det är as soft! sen har vi ju givetvis frisörämnena, men det är ju bara kul. det är ju det jag har valt, och det intresserar mig. längtar bara till dom lektionerna:)..

var hemma runt fem idag, då hann jag mest käka innan det var dags för fotboll! slottsbron-norrstand, jag hejade på slottsbron. måste säga grattis! unnar er varje poäng:) nu har jag prcis kommit hem och fått värmt mig lite. är ju svinkallt ute? vad händer liksom:s det är bara augusti och känns som typ oktober? har precis käka och ska snart hoppa in i duchen. ska blir så skönt, söker värme!! sen blir det att dyka ner i det fluffiga duntäcket och lösa de sista mattetalen, tills imorgon:) fick läxa idag. men var typ inga tal alls så gör mig faktiskt inget? gjorde de flesta talen på bussen så har kanske tre kvar som mitt snille får komma och hjälpa mig med! sen blir det väl bara mys & film. om jag inte hinner somna"som vanligt".. hahah





börjar sent imorgon, vilket är väldigt skönt! halv elva♥

puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

For your eyes only!!!

2010-12-11 @ 14:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0