back on track...

får bli ett väldigt snabbt inlägg idag. har inte haft mycket tid över till att sitta vid datorn. men iaf följde med linnea hem efter att jag hade varit & tränat på gymet så gjorde vi i ordning plättar som vi mumsade i oss. det var super gott! fast inte någon favorit direkt, som det var när man var mindre. nu känns det nästan som det rä godare med typ sallad eller något. sen följde jag med linnea så solade hon, somnade när vi låg i det rummet så gick över tiden & så men som tur var så var det ingen som satt utanför & väntade. nu har jag precis käka lite mellanmål ska iväg på träning nu, handboll. som jag inte tränat på en evighet känns det som. får se hur det känns idag om jag har kvar suget eller om jag tappat det! nu måste jag kila

hörs imorgon
puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0