helgen, äntligen

äntligen helg! nu blir det bara att slappa riktigt mycket.. ska mysa med emma & linnea ikväll gud så skönt. igår blev det inte att gå till anna för många balla ur, så fick bli hockey för min del. gick nej till josefin lite innan så åkte jag med hon & jossa bort till hallen. grums förlorade mot mora med 3-6. men värd matche att kolla på! sen åkte jag direkt hem. kvällen igår var den mysigaste på länge! vill bara tillbaka.

idag var det sjukt svårt att ta sig upp på morgonen men vad gör man inte för att få träffa min underbara klassmates. blev bara lucia+fika & salongen idag. rätt ovärd dag faktiskt. sen blev det stan med linnea innan bussen hem gick. var hemma vid fyra & har i stort sett sovit till nu. men nu funderar jag på att ta mig en promenad & sen blir det emma och linnea. myys! ska kolla på idol finalen. hoppas på erik!


susanna&jag

ha en trevlig fredag allesammans!
puuuuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh min söta lilla MUS !!!

2010-12-10 @ 23:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0