jesper 18 år

kvällen igår var helt okej. dock tappade jag bort ena min sko vilket var väldigt tråkigt. men ska ringa & höra vid busstationens hittegods eller vad det heter? som sagt Jesper blev arton igår, ett stort grattis till honom! började kvällen hemma hos honom, där det redan blev lite för mycket av det goda för min del! men men, sånt händer med ibland. sen blev det stan var någon fest på råtorp! inte värst roligt. sööög gjorde det med andra ord. sen blev det stan.. så åkte hem tydligen så gick det ingen buss först än tre så emmas mamma kom snäll som hon är.. så vi gick till mc och väntade. sen så hände det lite grejer som jag dock inte tänker berätta!

nu ska jag snart kolla på film med några kompisar.. så ska hoppa in i duschen och gör mig iordning. imorgon blir det evetuellt bio med sis♥ myyys! nu ska jag kila.



pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var du som gjorde så att festen sög, fuckface!

2009-12-05 @ 22:40:07
Postat av: svar

okej. synd att du tycker så.. tråkigt för dig att jag gjorde så din kväll sög då. jag njöt av min kväll iaf;)

2009-12-06 @ 14:31:17
Postat av: Anonym

Svårt att tro det när man ser ut som du gör, hur fan kan man njuta då?

2009-12-06 @ 20:21:22
Postat av: Anonym

haha varför inte berätta att du kommer oinbjuden på fest, dansar med klackskor på parkettgolv för att förstöra, du ljuger om att du har blivit slagen för att du söker sympati och att du blev utkastad från score! är det konstigt att du förstör andras kvällar xD but you know karma is a bitch.

2009-12-06 @ 21:47:11
Postat av: svar på tal bitches!

för det första, måste be så hemskt mycket om ursäkt för jag kom oinbjuden på en fest! noooooooooooot. bryr mig inte ett skit. rädd för konkurans?;) sa aldrig att jag blivit slagen.. nemen oj, du håll koll på mig hela kvällen alltså eller eftersom du visste att jag åkte ut från scoore. jobbigt att jag måste ta upp så mycket över ditt liv ändå :/ synd för dig! andras kvällen. du menar din egen kväll bara du som bryr dig tösabeta . mohahahahahahahahah

2009-12-07 @ 22:04:11
Postat av: Anonym

Hahahahaha, misslyckad?

2009-12-08 @ 11:48:14
Postat av: svar!

tycker jag absolut att du är ;)

2009-12-08 @ 12:47:52
Postat av: Anonym

du är så kass, jag var inte med. men kan inte hjälpa vad du fick för rykten på score xD men håll dig i kragen som sagt karma is a bitch

2009-12-08 @ 22:11:33
Postat av: svar!

sluta snacka shit nu bruden!;) beacuse i don´t care.. rykten på scoore alltså, wahow. det trodde jag faktiskt inte, bra jobbat av mig ändå när jag bara nuddade min vänstra fot där inne & det räckte!;) thihihih

2009-12-09 @ 16:08:09
Postat av: Anonym

haha, nej det var pinsamt xD grums folket skrattade gott åt dig. men sluta och tro att det är linnea, du behöver inte skriva sms till krille liksom. haha!

2009-12-09 @ 18:19:57
Postat av: mrs.rose

Till en början - vad är Du för en brud (snubbe?) som yttrar dig om karma? Vet du ens vad det betyder? hm.. Du säger bland annat - "fuckface", "misslyckad", "rykten på sig". Du vet karma betyder mer eller mindre = what comes around goes around, som man bäddar får man ligga, det du gör/beter dig/kallar andra för kommer tillbaka på dig i slutändan. Ens karma speglas alltid i slutändan tillbaka på dig. Big time. Så om du nu säger sådana "fina och mycket smarta" ord om henne, betyder det enlig KARMA-begreppet att du sjelv inte är bättre. Ok? Jag säger inte att hon gör rätt. Vad jag säger, syftar på, är att om hon är så fruktansvärt vidrig, pinsam, jobbig som du uppenbarligen verkar tycka. Lägg ffs inte energi på henne då. Ignorera. Bry dig inte. Snacka inte skit, kalla inte "fina och smarta ord", TOTAL dissa ist! För som sagt beter du dig/säger taskiga saker om andra/till andra. Kommer detta enligt "karma begreppet" - speglas tillbaka på dig!! What comes around goes around. Om du nu inte kan ta till dig av det jag säger, kanske du kan googla fram ordet, det bjuder jag på raring.



Sen för det andra VET jag att Natta inte bryr sig ett skit vad "folket" i Grums tycker och tänker......... hm.. End of diskussion. Hö hö.



/alix

2009-12-09 @ 20:45:26
Postat av: Anonym

men om du tittar på det inlägget där jag skriver om karma, så kan du själv läsa :

haha varför inte berätta att du kommer oinbjuden på fest, dansar med klackskor på parkettgolv för att förstöra, du ljuger om att du har blivit slagen för att du söker sympati och att du blev utkastad från score! är det konstigt att du förstör andras kvällar xD but you know karma is a bitch.



jag nämner inte ens karma i sista inlägget.

för det andra, när nämner jag att hon är vidrig, äcklig osv? alltså ni tror seriöst att det är linnea som sitter och skriver. jag har skrivit tre inlägg, det är det fjärde, åttonde och det tionde inlägget.

nej, vad bra då att hon skiter i vad folk tycker i grums. då behöver hon inte grina på nästa fylla då någon kallar henne för fjortis eller ngt liknande.

2009-12-09 @ 22:26:44
Postat av: svar!

hahahah. skrattar bara åt det! ¨& vem fan är linnea? känner ingen linnea;) grinar för någon kallar mig det. haha, roligaste jag hört. skulle aldrig gråta över vad någon tycker om mig. sluta bara skriva till mig anonymt dessutom för i don´t give a shit!

2009-12-10 @ 15:04:48
Postat av: svar!

en sak till.. du är bort gjord! hahahaha. jag trodde inte ens det var någon med namnet "linnea" som skrev till mig. vart har du fått det ifrån? det var du själv som nämde något om henne nu ;) smart drag där.

2009-12-10 @ 15:08:00
Postat av: Anonym

Nathalie det är tur du har med din syster "asterix" som räddar fig för du blev verkligen golvad i denna diskussion , sorgligt att se dig behöva hjälp!

2009-12-10 @ 17:31:56
Postat av: svar!

sorry men har inte ens bett henne;) hahah. lägg ens energi, för bryr mig int6e säger jag ju?

2009-12-10 @ 21:59:42
Postat av: Anonym

om du inte bryr dig något om detta, varför svarar du då? :)

2009-12-12 @ 11:25:35
Postat av: svar

frågan är varit skriver du som en dåre? inne på bin blogg varje dag osv om jag är så tyken som du säger?

2009-12-12 @ 18:05:30
Postat av: grisen babe

När har jag sagt att du är tyken? Jag kan inte rå för att du har ett barnsligt beteende.

2009-12-15 @ 10:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0