måndagar är bäst

heeej alla! måndag vilket innebär nya möjligheter. älskar måndagar för det. då börjar en ny vecka & den förra veckan/helgen är glömd.. det enda som skriker i mitt huvud är plugg plugg plugg. men tänker på så himla mycket annat så går inte så värst bra för mig. men bara att bita i det sura äpplet & fortsätta plugga. idag var jag hemma otrolig sent, därför att jag åkte den dryyyyyyga bussen.. fy! blev direkt gymet med josefin, körde på! sen blev det att ta sig vägen förbi yellow sun & få en 20 minutare. alrdig fel med lite extra färg!;) sen har dagen oxå bestått utav massor av pluggande.

nu blir det en lite break, ska hoppa in i duschen. gilla skarpt! sen blir det inte mycket mera idag bara lägga mig & kolla p film helt själv eller något:( usch & fy. igår kollade jag på iron man, såg dock inget utav filmen. vad kan det bero på *host*



josefin & jag!

ha en trevlig kväll kära läsare!♥

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: mrs.rose

hallåååå? våga vägra solarieeeee :D

2009-12-08 @ 10:36:34
Postat av: svar!

jag vet. men kände mig blek, har icke solat efer halloween så nu var tiden inne ;)

2009-12-08 @ 12:48:59
Postat av: Anonym

Nice and beautiful!!!

2010-12-01 @ 22:21:03
Postat av: Anonym

I LOVE IT !!!

2010-12-01 @ 22:21:46
Postat av: Anonym

There is nothing in the World that can be more beautiful than GIRLS !!

2010-12-01 @ 22:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0