no stress

jises det var länge sedan jag satt här och skrev.. har haft fullt upp så har inte riktigt haft tid! nu julstädar jag som är såå tråkigt. men skönt när det är klart slipper man bry sig om det sen. haha. sen ska jag nog gå förbi yellow & få lite färg. måste få det nu när det är jul & nyår oallt. känns inte som jag är så sugen på att vara blekfis! igår blev det stan & handla de sista julklapparna/presenterna får ju inte glömma att man har ett fyller år kalas på julen med! sen blev det bara lungt. henrik, marcus & linnea kom förbi en sväng på kvällen så kollade vi på wallander. skönt att få träffa gamla klasskamrater!♥ mycket värd kvällen. pontus kom även förbi senare på kvällen/natten haha. han kom väl runt halv två. neej nu måste jag städa ska möta upp emma sen, så har lite brådis!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0