nobeldagen

dagen som varit idag har varit heel skön! nobeldagen vilket innebär att alla elever på nobelgymnasiet går runt på skolan på olika stationer, & försöker klura/klara utav dom.. riktigt roligt faktiskt! vi klarade av alla stationer & fick fram ordet vi skulle. nu är det bara vänta & se vilka som vinner. var hemma tidigare än vanligtvis idag, var hemma runt två, skönt! då blev det bara att städa rummet osv. nu sitter jag bara här & funderar på vad jag ska göra sen. har inte bestämt mig ännu, om det blir hockey (pontuns spelar, längesen vi sågs) eller anna (boka/prata om utomlandsresan som sker 2010) måste egentligen till anna, men är några saker som gör att jag tvekar tyvärr. nu ska jag nsrat äta iaf, mamma kom em nu så hon ska göra iordning lite mat till mig..

njut av dagen!
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0