091109

provet idag gick bra, trodde det skulle vara hur svårt som helst. men det var det inte kändes istället att man hade pluggat enhel del i onödan? kul.. knappast! men pluggade ju för att man måste ha 80% rätt, för att få G!! fick sluta efter provet vilket var undebart skönt. slutade då runt halv ett, gick på stan en sväng då med mina sköna klasskamrater. susanna, nadja, hanna , amanda, elin & josefine. köpte dock inget, måste spara pengar till alla julklappar! hihi. nu blir det snart en runda runt grums, måste få lite motion & frisk luft. sen blir det även lite plugg.

imorgon är det resursdag i skolan, för hantverkarna. det innebär att dom som ligger efter/missat något får ge dit för att hinna ikapp. så jag måste dit en sväng, för jag har missat ett klippsätt (solidform hela huvudet) så får gå till salongen imorgon & komma ikapp. var nämligen sjuk när helen gick igenom klippsättet. men skönt att komma ikapp nu. så slipper man tänka på det. nu måste jag få i mig lite mat sen ska jag nog försöka ta mig en tur till gymet.

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0