äntligen har jag tagit sprutan!

idag har jag äntligen tagit sprutan!:D det känns undebart. är faktiskt riktigt stolt! men det kändes ju inte? det var jag & mandis kvar, så vi tog beslutet att fan ta den där sprutan nu. vi sa "nu eller aldrig".. jag missade dock hela matten pga den. för vi var fruktansvärt dryyyga! pratade om allt & inget. haha. dagen ha varit bra idag iaf, på gympan vann jag & mitt lag vollybollturneringen över tvåorna. nu ska jag alldeles strax göra mig iordning för work. blir dock ingen träning för mig idag pga sprutan. så får köra på extra hårt imorgon. imrogn i skolan är det även schamponering av bygg, får se hur det går. sen är det för min del klippa hel solid. har modell 2 dec så vill känna mig riktigt trygg på det jag gör. börjar jobba fem så måste kila nu, men lägger nog in ett snabbt inlägg senare! 



puss&kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0