back on track...

nu är jag hemma från jobbet! ska hoppa in i duchen sen blir det kvällen för min del. skönt! idag har jag varit i skolan även fast man fick välja på att stanna hemma eller gå dit, ångrar inte en minut att jag gick. gjorde engelskan vg/mvg provet som jag missade när jag var sjuk sen klippte jag klart solidform. ack, vad skönt det är att vara på noll nu igen. inget efter mig kan bara blicka framåt. man blir så depp av att ligga efter så förstör det pluggningen för man vill hela  tiden komma ikapp. så är det iaf för min del. jobbade idag, längtar bara tills lönen men annars är det bra. nu ska jag hoppas in i duchen, sen ska jag se fall jag får i mig något att ät annars blir det sängen som väntar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0