brottom brottom brottom

han tyvärr inte lägga in något inlägg igår blev stan efter skolan sen blev det direkt iväg på handbollsmatch på sundsta. har även lika brottom nu, vaknade imorse & började plugga i stort sett direkt. har prov på måndag & har inte ens läst sidorna bra jobbat nathalie. men har gjort det nu iaf.  har precis kommit upp ur duchen ska på dop kl. två.. grannpojken som ska döpas. lille alfred!♥ ska försöka ta lite kort som jag kan lägga upp sen. har andvänt färgbomben idag med, den funkar super bra! & var verkligen utredande för håret ett mycket stort plus. nu ska jag göra mig iordning.. vet inte vilka kläder jag ska ha? hmm. jaja, det löser sig alltid i slutklämmen ändå;)



färgbomben jag använder!
som gör så håret får mer glan & ökar vitheten i håret.


puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0