dagen efter

söndagar är det värsta jag vet! det gör verkligen inget om man bara sover bort dom.. helt värdelös dag är det! det är bara skönt, så där innan den nya veckan börjar. började med imorse så vaknade jag upp med ett härligt gäng. satt & pratade om gårdanens skvaller osv. sen gick vi till närmaste pizzerian & käka såkallad "dagen-efter-mat".. det sitter aldrig fel. blev även ett gäng där susanna,adde,fredrik,emil,robert,nicke & givetvis skåån. därefter gick vi åter hem till andreas & fortsatte med vårat snack & vilade bara. sen var det dags för mig att dra mig hemåt var tvungen att hinna packa innan matchen. så blev bara en snabb visit hemma. matchen var rent ut sagt för jävlig. tänker inte ens nämna ett ord om den, så färdigt med det..;) nu blir det mammas goda smörgåstårta.. blev kvar efter igår, mums.

puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0