hard work work

jippie! idag i skolan, fick jag en svart pälsjacka utav eva bennis. tack så otroligt mycket. inte varje dag men får kläder utav sin lärare! hiih. nej men det var såhär att det var en stolek 34, & då var det jag eller en som heter evelina som fick på oss den. men jag fick den för evelina trodde inte hon skulle ha värst användning av den. så tack så mycket!

nu ska jag snart sticka iväg till jobbet. sista gången nu innan jag börjar på riktigt, riktigt skönt att äntligen få tjäna lite pengar. imorgon i skolan är det salongen med, längtar! ska även ta denna jiddra sprutan. fast jag vill inte!! men nu har nästan alla tágit den så, nui måste jag att fan rycka upp mig!;) ska kila iväg & få i mig lite mat innan det är dags att åka iväg till jobbet.


dock är det inte den jackan jag har som är på bilden!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0