ikea väntar

nu har jag precis vaknat ungefär efter en super fine kväll med brudarna!;) det var jätte mysigt , till en början. när vi skulle dra från josefin, vilket jag absolut inte ville! så följde jag med floberg & myrén till edsvalla på någon fest jag absolut vantrivdes på. det var inget för mig, eftersom jag inte kände någon. så fick be floberg köra hem mig igen. då hade jag tappat motivationen så blev sängen för mig, direkt!

idag blir det stan med linnea, ikea! gott kanske man kan inhandla lite prydnader. sen ikväll ska jag försöka övertala syrran att kolla på en film eller något mysigt!;) nu ska jag äta & duscha sen blir det att åka iväg mot stan.



pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0