lååång dag på stan

nu har jag precis kommit hem till lilla grums. det har varit en lååång dag på stan idag. men skönt är väl det. fikade med linnea & emilia efter skolan. lika mysigt som vanligt. sen kom även mamma in till stan. då vi köpte doppresent & lite annat smått och gott.. mamma gav mig även halsduk,nössa,vantar,strumpbyxor & lösnaglar;) måste säga att mössan & vantarna var super mysiga;) lägger ev. in en bild på allt sammans senare. det får väntas & se. mamsen är bäst! ops! får ej glömma fars-dag presenten, det blev super! men tänker dock icke säga vad det blev ännu ifall farsgubben lyckas få reda på det;) thihi.. sen var det dags att hämta upp min underbara syster på sats, så åkte vi & handlade. sen var tiden inne att för första gången få se hennes lägenhet som det blev efter all renovering. & kan säga det var som en dröm, hur schysst som hellst. varm, mysigt ja allt.. det var precis så jag hade tänkt mig. visste att man skulle få en välkomnande känsla när man kom in, precis som jag fick:) ska faktiskt erkänna att jag är riktigt stolt över henne, hon är unberbar min syster!♥ nu ska jag hoppa in i duchen, sen blir det dags för lösnaglarna att ta plats!




puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0