myskväll med den bästa!

istället för bio blev det en hemma-mys-kväll. det är inga fel det heller, faktiskt. mera avslappnat! har precis käkat tacos, gjorde iorngig det till oss två medan andreas slappade framför tv:n. tyckte det var min tur nu han gjorde ju det förra eller om det var förr förra helgen. det blev jätte mysigt, tog fin glasen ar nästan så jag ville plocka fram fin bestiken med "bara för att".. det är ju faktiskt våran dag!;) nu är han snabbt iväg & kör sin brorsa så passade på att lägga in ett inlägg. sen tror jag vi ska hyra en film om det intye är någon bra på tv:n? någon som vet. det enda som fattas är en ben and jerry´s! men det får bli någon annan gång. hihi. nu ska jag kila vidare!


ha en super mysig afton
precis som jag ska ha♥

puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0