ska iväg & tjäna ihop en slant;)

lördag och det är as gott. ska snabbt iväg nu och tjäna lite pengar hos min gammelmormor, sen blir det hem städa iordning på mitt rum. efter det väntar duchen. älsklingen kommer även sen för jag ska nämligen klippa honom. som tur är tog jag ju med saxen & allt hem! funderar även på att ta mig en spring runda senare. ikväll blir det bio, 2012. kommer jag våga, gaah. får väl gå ut fall det blir för läskigt;) haha.

gårkvällen blev jättemysigt verkligen. emma & josefine kom tyvärr inte! men jag hade iaf linnea vid min sida. var ensamma hela kvällen, vilket gjorde det ännu mysigare. vi tände ljus, käka räkor, kollade på idol, pratade & bara satt och mös! måste göras igen vännen♥ tränade även handboll på kvällen så var helt slut, var en ganska hård träning plus att jag hade tränat rätt hårt på dagen så det var suveränt med bra en myskväll med linnea!:) nu måste jag kila, har en tid att passa!

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0