slappis dag

det är tisdag & jag har tråkigt. gick inte iväg till jobbet gör det på torsdag istället.. var verkligen tvungen att vila idag. i skolan idag har vi bara varit på produktinfo, mycket bra saker man får reda på. skönt att man vet vilka hårprodukter man ska använda osv. känns skönt att man vet det själv, utan att bahöva ta hjälp av någon annan. var hemma vid fyra då gick jag la mig & vilade tills min granne kom förbi. då var jag tvungen att hälsa på den söta lilla alfred♥ han är underbar. nu väntar jag bara på träningen. så tråkigt att träna så sent, är hemma vid elva ungefär:( fyyy. kommer vara dö imorgon känner jag.. nej nu ska jag kila.

puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0