snart läggdags;)

har precis kommit hem från jobbet & när jag kom innanför dörren möttes jag av mammas goda nybakade bröddoft! mmm, det är så underbart med nybakat bröd.. sjukt gott, när brödet fotfarande är varmt! har inte fått ont i armen än heller. vilket är mycket possivtivt:) skönt hoppas jag slipper den där ömheten. då har jag extremt tur iaf. hoppas jag kommer somna bra inatt, jag brukar sova som en stock eller vad säger du andreas;) vaknar inte ens om adde lägger väckarklockan på mig så hoppas & lär sova gott hela natten:) orkar inte med frossan/febern som de flesta som tagit sprutan fått under natten. ska alldeles strax springa ner till duschen & lägga in en färgbomb i håret. skönt! sen blir det plugga plugga plugga:( har engelska glosor, diagnos i matten & dataprov tills torsdag. inte så skönt kanske. på fredag är vi lediga, då jag & linnea eventuellt tänkt g¨å till vår gamla skola & hälsa på våra sköna lärara;) men får se! nu väntar duschen,

puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0