söndagen börjar närma sig slutet!

nu har jag precis kommit upp ur duchen ska snart åka hem till min älskling. det blir mysigt! ska även kolla på paradise hotell! gud vad kul att det äntligen har börjat igen med. för jag är en sån som inte orkar med seriösa program som tex csi osv så jag tycker det är perfekt med dokusåpor där det inte är någon handling. haha. lat jag låter? men iaf slut pratat om det. dagen idag har varit jättemysig med emma. vi har bakat bullar & haft det jätte msyigt. gjorde även en speciall till vironica som vi gav till simon istället det var en vaniljsbulle men fyllningen var inte vanilj utan ågot helt annat. smaklig måltid simon!:) haha.




Kommentarer
Postat av: emma

haha du skulle sett han, han tog en tugga men sen spotta han ut den :D haha. men supermysig dag hjärtat<3

2009-11-16 @ 13:47:38
URL: http://svem.blogg.se/
Postat av: svar!

hahha. a jag hade verkligen velat sett honom!:) hah. han gillade det alltså inte med andra ord?;)

2009-11-16 @ 14:53:10
Postat av: emma

nej ingen höjdare tyvärr (; haha<3

2009-11-16 @ 19:56:05
URL: http://svem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0