stressad kotte

har pecis kommit hem! väntar på att någon ska komma hem och laga mat åt mig så satte mig här. känner mig rätt stressad i skolan nu, gjorde matten på bussen hem så en läxa avklarad nu iaf vilket är otroligt skönt. nu måste jag bara leta reda på lite fakta om matraster/raster för frisörer? fattar inte varför men. ska försöka bli klar med det ganska snabbt. så blir det letigt efter gymet. ska nämligen till gymet idag & köra gärnet!;) ska eventuellt ut & gå med emelie efter om vädret tillåter. var en evighet sen jag träffade henne så ska bli mysigt! sen vet jag inte vad som händer mera. bara ta det allmänt lugnt antar jag.

från det ena till det andra så kommer jag vara stans värsta kotte imorogn vet inte vart vi ska bowla med skolan för ska bowla imorogn på gympan. men får försöka hitta dit, får säga att någon får vänta på mig vid station. se vis åtta någon gång tror jag det var så har coloumer visning för färg & trend imorogn, vilket jag troligtvis missar pga av  jobb!:( får försöka tänka mot lönen så det får driva mig. men skulle gärna inte missa den visningen. men men ska försöka ta ledigt iaf. nu måste jag börja plugga!

puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0