studiedag

idag är det studiedag, vilket är underbart skönt. tog dock inte dagen till att slappa eller vila utan gick iväg till gymmet & tränade. har även hälsat på våra gamla lärare, vilket dom verkade uppskatta väldigt mycket. när jag väl var där så kände jag att det är otrligt skönt att slippa det stället pga vissa orsaker! linnea var även min gäst inatt, vi hade så mysigt så. hihi! det var längesen nu så var riktigt mysigt. senare idag ska jag försöka få lite färg, pratade på det tidigare i veckan men vilket inte blev av. "som vanligt"! sen har jag även handbollsträning idag så missar lite av idol, men gör inte så värst mycket. mycket bättre att hålla form! blir även att träffa mina gulliga vänner ikväll, skulle anta att det blir någon film & lite godis. hihi;) nu ska jag snart käka har väntat på mat hela dagen, haha. för orkar inte laga själv. ikväll har jag även bett mamam göra räksallad vilket är en favorit. iaf mammas egna, mums. så det gör hon till mig, bortskämd som jag är;) thihi.




pusss&kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes baby !!! Thats right !!!

2010-12-01 @ 00:21:12
Postat av: Anonym

I wanna taste your tounge !!!

2010-12-10 @ 23:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0