time for some business

hello! är hemma för en snabb visit innan jobbet. missar min lillkusins födelsedag! fy fy fy på mig!:( det är ju så himlans trevligt på släktkalas eller vad säger ni!;) skolan idag gick enormt snabbt slutade ju vid ett oxå så kanske inte så konstigt. det blev stan med underbara vänner susanna &hanna. blev bara två tröjor, blev varken tröjan eller parfymen jag skrev om förut.. kommer troligtvis lägga ut bilder på det lite senare;)  efter jobbet så tänkte jag ta mig en runda runt på grums, försöker få med mig linnea med det är dock inte det enklaste. hon skyller nämligen på denna jiddra sprutan att hon har så ont i armen. hahah, pytsan! det tror jag ju som jag vill på men;) .. ska även svänga förbi min gullunge emma som jag ska låna ett par skor av tills imorgon.. & lämna tilbaka dom jag lånade på halloween när jag gick hem (orkade inte gå i klackat).. nu ska jag käka lite mat, sen blir det working!



Kommentarer
Postat av: linnea

haha :( det är faktiskt så att linnea behöver plugga, och okej, lite ont i armen har jag, men inte det jag skyller på mest hörru du ;)

2009-11-12 @ 18:24:32
Postat av: svar! my horse...

kära häst! lugna ner dig & andas! det kommer gå bättre då;) dock! tror jag inte du behöver plugga redan 5 dagar innan provet..hmm! just det de är engelska vi pratar om! jo förstår att du måste plugga nu hahahahahha:D

2009-11-12 @ 22:01:17
Postat av: svar! my horse...

kära häst! lugna ner dig & andas! det kommer gå bättre då;) dock! tror jag inte du behöver plugga redan 5 dagar innan provet..hmm! just det de är engelska vi pratar om! jo förstår att du måste plugga nu hahahahahha:D

2009-11-12 @ 22:01:24
Postat av: linnea

hahahahaha men vet du hur mycket det är? och du ska inte klaga, jag gick ifrån det där och gick ut och gick med dig, TIO METER gick vi innan du börjar gnägga! så tyyyyyst ;)

2009-11-13 @ 16:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0