underbar dag!

vaknade imorse bredvid den gosiga susanna. somnade ganska sent igår men det gick allt att ta sig upp vilket som! dagen idag har bara hållits hus i salongen, vilket resulterar på att dagen går enormt snabbt. klippte på ett jätte coolt sätt som jag ska försöka övertala linnea, så jag får klippa henne så! jag tyckte iaf det såg as ballt ut! vilade efter skolan idag vilket jag inte har kunnat göra på otroligt länge, så det var guld värt. sen gav jag även magen lite mat, lasagne. mums! har även hunnit klippa pappa också. han har varit på mig & tjatat ända sen innan helgen så fick ta mig tiden att göra det!:) hihi. fick även reda på idag att vi snart ska få våra tshirtar som vi ska andvända i salongen. revlon ska det stå på dom, ett produktmärke är det.:)



slut pratat om det.. håller på att gör mig redo för vattengympan som jag snart skall prova på, för första gången! tänkte även gå en sväng på gymet innan, men ångrade mig iochmed att det är min enda dag som jag är någotlunda ledig på. vet inte riktigt vad jg ska hitta på sen, men det återstår att se!




puss&kram!

Kommentarer
Postat av: susanna

Du får komma till mig och sova någon dag! jag vet att du älskar arvika;)

2009-11-29 @ 20:14:47
URL: http://susannaz.blogg.se/
Postat av: svar!

absolut!:D det tycker jag verkligen låter som en bra idé!

2009-11-29 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0