081009

nu sitter jag äntligen här igen, det är så himla avkopplande på något sätt att komma hem och sätta sig här direkt för att skriva av sig lite. nu väntar jag bara tills mamma slutar så ska jag prata lite med henne om saker & ting, sen blir det iväg & käka pizza klockan sju med handbollen för sammanhållningen osv. tror jag ska gå dit iaf, om det har blivit bättre i magen. har haft extremt ont i magen idag, men det kan väl inte vara någon större skada att sitta ner & äta pizza, eller vad säger ni?;) ska fktiskt bli ganska mysigt att komma iväg med alla handbolls tjejer! det var ju meningen att jag och susanna skulle på modesaken, men vi ångrade oss pga vissa orskare. så ikväll vet jag inte rikgit vad det blir, ta det lugnt & förhoppningsvis träffa andreas♥

nu när jag läst klart den där boken som jag hade till redovisningen idag så funderar jag faktiskt på att börja läsa en ny bok. det var faktiskt rätt skönt att bara läsa, känns som man kommer in i en helt annan värld. så ska nog leta fram någon här hemma så får jag se, har ju fortfarande läsprojekt i skolan så kommer ändå bli att jag läsa 30 min varje dag till slutet på v.43!

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: josefine

Varför fortsätter du som du gjorde i nian? Kollar snett på mig, viskar saker om mig och sånt? Jag förstår inte vad problemet är och jag tänker inte ta någon skit från dig. Visst, vi behöver inte tycka om varandra men vi ska iallafall respektera varandra. Vad tycker du?

2009-10-08 @ 16:51:31
URL: http://josefinelundback.blogg.se/
Postat av: svar på tal!

helt ärligt, vad pratar du om? har du blivit knäpp eller? jag kollar verkligen inte snett & viskar inte ett jävla skit om dig. varför skulle jag? har jag problem, tycker mera det är du som verkar ha problem jag? har inte märkt något av det hära. måste vara du som inbillar dig. och jag tänker inte ta någon skit från dig heller:) förresten varför skulle jag, när jag inte ens gjort något?

2009-10-08 @ 17:49:32
Postat av: josefine

Okej, igår i skolan då? Varför sa alla till mig att du sagt massa saker om mig då? För att vi hade samma linne?

2009-10-08 @ 18:15:14
URL: http://josefinelundback.blogg.se/
Postat av: josefine

Men igår i skolan då? Folk sa till mig att du snackat om mig. Varför, jo för vi råkade ha samma linne? Har du problem med hur jag klär mig eller?

2009-10-08 @ 18:21:21
URL: http://josefinelundback.blogg.se/
Postat av: svar på tal!

nej det har jag inte sagt josefine. för det första skulle jag aldrig säga de till folk jag knappt känner för det andra SÅ BRYR JAG MIG INTE LÄNGRE! trodde det skulle ge sig mellan oss, NÄR JAG ringde dig. men tydligen inte. om jag skulle fortsätta varför skulle jag då ha ringt den gången i somras för?

2009-10-08 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0