äntligen fredag!

helg! underbart♥ blev ingen skola för mig idag, hade feber när jag vaknade. bättre att vara hemma en dag för länge än för lite. känns som det är på bättringsväg iaf, mycket skönt! vet inte riktigt vad planerna för dagen är, får se. ska iaf äta tacos & kolla på idol ikväll en sak som är säker. "hade gärna velat ha en ben and jerry´s med." missar ju matchen mot arvika, så jag får bli hemma. men gör mig inget, får iaf kolla på idol en fredag brukar alltid träna mellan dom tiderna ungefär. om jag är bättre imorgon så ska jag följa med andreas på kalas hos hans mamma. ska även försöka komma in till stan någon dag under helgen. hihihi. njut av helgen & gör det till de bäst! ♥



obs. glömde nästan... inte länge kvar innan den på bilden är i min omgivning!
kan inte göra annat än att längta..♥




hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Emelie W

Vad är det för jobb du har fått söto? :)<3

2009-10-16 @ 15:33:04
URL: http://emeliewallgren.blogg.se/
Postat av: svar

kan ta det någon annan gång, då kan jag även berätta varför jag inte säger det här på bloggen också:) puss

2009-10-16 @ 17:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0