äntligen fredag

hinner bara lägga in ett snabbt inlägg:) idag har det varit en sjukt slapp dag i skolan. vi hade permanent demostration, det var faktiskt väldigt lärorikt & nyttigt. det blev jätte bra på hon som gjorde permanenten hon passade verkligen i det. vi var klara ungefär runt tolv med det, så då hade vi inget att göra så fick lära oss massage, så masserade vi varandra som vi ska fortsätta med 10 min på dom lektionerna vi är i salongen:).. efter skolan åka jag in till stan, så väntade jag på linnea så gick vi lite på stan. köpte med en ben & jerry´s som det blir att mumsa på ikväll;) lite extra lyx på en fredag! thihi. när jag kom hem bjöds det på paj, det var jätte gott:) men broccoli, kasler och massa goda saker på. mamma är en mästerkock!:D nu ska jag snart  sticka iväg på handboll, är hemma vid nio igen. då får vi se vad det blir. har inte riktigt bestämt än?;) 

hörs sen!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0