back on track

gårkvällen blev till att spendera med min pojkvän andreas♥ vi var först hemma hos han så gjorde vi chai latte, myste och kollade på tvn. riktigt mysigt faktiskt! sen åkte vi hem till mig runt nio någon gång, då skulle jag klippa klart mamma:) jag hann inte det på dagen för hon skulle iväg på tacobuffé hos grannarna så fick ta det på kvällen istället. blev faktiskt ganska bra, huvudsaken är att hon är nöjd, och jag får någon att träna på(som inte är petnoga.) så tacksam för att hon ställer upp!  

nu har jag precis kommit hem, slängde precis i mig en kanelbulle som mamma bakade igår. mums! smakade perfekt efter skolan. är alltid lite extra gott med god saker då. ska äta lite lasange nu tänkte jag, sen blir det nog vila! blir nog gymet senare med, måste träna! känns fel att bara sitta hemma & slöa! det får mann ångest av. nej nu blir det mat, så hörs vi senare! 

andreas
puss&kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0