dan före dan!

hann inte lägga upp något inlägg igår, men igår så var jag & älsklingen i stan. kollade mest, måste spara pengar! känner ni igen er? det är ett enda stort problem det där med pengar! men iaf, fikade & kollade i affärer. var hemma runt fyra, då lagade vi tacos så vilade vi lite. sen skulle vi provåka hans brors nya bil, så blev en sväng i stan. åkte mest runt & så. kan faktiskt vara skönt att komma ut & åka lite om man inte har något annat att göra. men det är inte så att man åker bil varje helg & tycker det är ett intresse som vissa gör. sen blev det bara hem, så spelade vi jackblack eller vad det heter haha:) för att tjäna ihop litre pengar, men gick inte så bra! haha:)

idag har jag varit hos min mormor har nästan precis kommit hem, har hjälpt henne lite oså. så tjänade ihop lite pengar, alltid lika skönt!:) nu ska jag snart ta en dusch sen blir det att gå ut & gå en sväng. måste ha friskt luft känner jag;) sen får vi se vad som händer & sker!

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0