helgen som varit

gud så skönt med lov! känns att det verkligen behövs nu iaf. har varit hos min mormor idag och tjänat ihop pengar, aldrig fel det. nu blir det vila lite sen träna. blir gym för mig idag. skönt! har inte alls lagt upp mycket på sistonde så kan ta min helg lite snabbt nu bara,

lördag: åkte jag, adde, hanna & susanna in till stan. dom skulle ta tåget hem & jag och adde gick en sväng på stan inhandlade lite kläder & tog en fika och bara gick runt & kollade.(kommer lägga upp senare bilder på kläderna) på kvällen blev det fotbolls avslutning, det var faktiskt ganska kul. började vid kvarna där vi käkade & så. sen drog några vidare hem till min älskling, där vi körde ölspelet osv. haha, körde det på engelska så man kunde bara sitta & skratta för det blev så fel eftersom alla bara tjatade & inget blev rätt. sen gick vi vidare till anna där var det helt okej. skulle kanske ha stannat hos andreas menmen. sen blev det efterfest hos andreas igen... men var inte så många som följde med så dog ut rätt snabbt.

söndag: = värdelös dag!! det enda jag gjorde var att spela match mot åmå klocken 17.30. vann, skönt. efter matchen blev det film med andreas, frida & fredrik. p.s i love you. somnade "som vanligt" så jag såg inte slutet. så får kolla klart på den någon annan dag.



det var lie kort om min helg!



Kommentarer
Postat av: josefine

snyggingar vi är haha, love you! :)

2009-10-26 @ 20:26:23
Postat av: svar!

klart som fan att vi är;)<3 loveyou!

2009-10-27 @ 11:02:58
Postat av: svar!

klart som fan att vi är;)<3 loveyou!

2009-10-27 @ 11:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0