en heldag med mina brudar

nu har jag precis kommit hem, har varit i stan hela dagen idag med brudarna. jag skulle mest in till stan för att fixa utklädnings sakerna tills imorgon. mötte även upp min syster så jag lånar en tröja av henne. så hon var med oss ett tag. fikade även på waynes dit alexandras kompisar kom. så det blev ett gäng, mysigt faktiskt. kul att träffa hennes kompisar med. träffade även frida i stan så hon var med oss ett tag. när vi kom till grums gick vi även förbi leksaksaffären & köpte lite saker till linnea:) & sen gick vi förbi yellow. blev en 15:minutare för mig. aldrig fel med lite extra färg. nu ska jag snart hoppa i träningskläderna, & iväg på träning. hoppas det går snabbt idag, är verkligen så opepp på träning för tillfället. efter träningen ska nog min gulliga pojkvänn bjuda mig på middag.. förhoppningsvis. om det blir som planerat förståss! spännande att se vad han hittar på att bjuder mig på & självklart gör han maten alldeles själv. ♥

förövrigt längtar jag otroligt mycket tills imorogn. tror det kommer bli en toppen kväll. vet hur kvällens planer blir nu innan iaf, vilket känns sjukt gott. kommer ta massvis med bilder då oxå, vilket jag inte gjorde i arvika sist men fick inga tillfällen.



nu måste jag spring & byta om
puss&kram!

Kommentarer
Postat av: beundrare ;)

du är så jävla snygg, får jag ha dig en natt?;)

2009-10-31 @ 10:18:21
Postat av: Anonym

Vilka grymma läppar du har !!!

2010-11-21 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0