fin främmat

nu har precis grannarna varit här och jag har fått gosa lite med alfred. han är för söt, ska ta ett kort på honom snart så ni får se hur han ser ut. världens sötaste krabat! ♥ han kommer få många brudar på fall;) haha. det är dop för honom 7 november kommer bli jättemysigt:) iiih se fram emot det.
från det enda till det andra, ska alldeles strax gör mig iording lite, blir snart pizza med handboll tjejerna.. sen ska jag inte göra så mycket mera idag, blir nog sängen ganska tidigt idag skulle jag tro med.

har varit premiärdagen för pepparkakor & klementin idag med:) mamma köpte med efter jobbet. mums!:* så nu kommer jag vara en snäll flicka i vinter *host* ;)





hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0