fy på mig för dålig uppdaterig!

har inte haft värst mycket tid att hinna lägga in inlägg på, så få ta allt lite kort nu. dagen i skolan idag enormt snabbt, som vanligt i salongen. först fick vi kolla på en klipp-demo det var faktiskt riktigt lärorikt. sen schamponerade vi varandra, finns inget skönare♥ ryser i hela kroppen att bli masserad i huvudet. sen stylade vi även varandra, det var kul! köpte även ett hölster i dag. äntligen:) så nu har jag ett sånt.

efter skolan åkte jag susanna hanna in till stan där vi mötte upp emilia & linnea. träffade även på lite annat trevligt folk:) käkade & så i stan, det var supermysigt. kul att linnea äntligen får träffa mina klasskompisar. verkade komma bra överens! tog bussen hem vi tre, & var i grums vid halv fyra. susanna & hanna var med hem, dom ska på fest på gruvlyckan men blev inte att jag följde med, var inte värst sygen. men erbjöd dom en sovplats:)  just nu sitter jag hos linnea, blev bjuden på mat här idag efter träningen. riktigt gullig kompis jag har;) inte ofta man blir bjuden på mat bara sådär utan anledning!:D puss på henne! ♥ nu ska jag snart hem,

hörs imorgon!
puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0