fyra prov på en dag, är det ens acceptabelt?

gud vilken dag.. kan inte säga annat än äntligen hemma! nu har jag i princip nyss kommit hem, har varit hemma en timma högst. käkade direkt när jag kom hem så har jag städat undan lite småsaker. tänkte gå ut & gå och rensa luften lite. idag är det onsdag och det betyder salongen. har tillbringat hela dagen där. började onsdagen som vanligt med byggympa. jag, susanna, hanna & josefine som hade gympan denna gången. haha. skämde ut oss känns det som, men vad spelar det för roll? det var kul iallafall.s en hade vi frisryr prov på alla sju olika flätorna, det är bara för att kolla om vi kan tekniken så den är inte så noga med. och sen till det stora provet, en frisyr som ska innehålla 4 styckna flätor. puuuh.. var sjukt nervös kan jag säga. men det gick bra blev faktiskt riktigt nöjd. när alla var klara kollade våran lärare på frisyrerna, så sa hon att hon tyckte vi hade jobbat bra och att alla var frisyren som man kunde sälja till bal/student så det kändes riktigt bra faktiskt!:) avslutade dagen med massage vilket var underbart. men jag som har missat ett prov fick stanna kvar efter skolan & göra det! inget vidare kul, men skönt att ha det gjort.

nu ska jag gå ut & gå sen ska jag plugga lite engelska tills imorgon.




puss&kram!

Kommentarer
Postat av: emma

duktig du är ;) längtar till du klipper mig faktikst ;) haha<3<3<3

2009-10-22 @ 10:32:15
URL: http://svem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0