helt orginellt

gud så skönt, äntligen en dag man kan sova ut! gjorde mig inte iordning något alls imorse gick bara upp käka, satte på mig kläder & packade badväskan:) för det blev bad idag, vilket var rätt skönt faktiskt. tog kvart i tio bussen in, började halv elva så. eftre gympan hade vi ingen arbetsmiljö utan vi flyttade fram matten så vi fick sluta efter det:) as sköt verkligen! bara en lektion kan man säga + gympa då. så dagen gick jätte snabbt! nu har jag precis käka, det var något gott typ kycklingbitar i någon sås & ris med god sallad till:) skit gott! nu ska jag försöka läsa ur boken eftersom vi har bokrecention på torsdag så skulle vara skönt att bli klar med den idag. sen är det träning som gäller! så ska jag noga hinna vila lite emellan är jättetrött. haha. 

på torsdag ska susanna sova hos mig, för vi ska stanna i stan och gå på en modegrej. så då ska hon sova här efter den, så slipper hon åka ända till arvika:) kommer säkert bli jättekul. funderar på vad man ska göra på den där mode saken, a återstår att se;) 

hörs babyes!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0