idol

sitter för tillfället & kollar idol med pappa och min andreas! har nyss käka tacos♥ min favoritmaträtt. mums! febern har gått ner, yes! äntligen. super gald. det innebär att morgondagen blir som alla andra vanligt dagar blir när jag är frisk, fullt upp. ska försöka få med min pojkvänen till stan, det kan väl inte vara såsvart med lite fjäsk?;) sen hem och gratta addes mammas fästman ska även försöka hinna med att kolla på handbollsmatchen. efter det ska jag till sara. vi blir några tjejer där som ska bokstavligen planera halloween, & käka lite mat och snacka en massa skit antar jag:D jippie! planer råder väntas, tyvärr. men så fort jag vet kommer jag med planerna;). nu ska jag fortsätta kolla idol...

ha en underbar afton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0